Pediatrihemsiresianne IpekIncii lotus hastanesinde doğum yaptım canım doktorum bana dr şadiye hanımı önerdi doğduğundan beri götürüyorum ona çok ilgili tatlı bir doktor şuan 1 yaşındayız bu arada tavsiye ederim 🌺
ozlemzg IpekIncii cidden yok bu şehirde hep bir doktor sıkıntısı yaşamaktan sıkıldım. Bana da bugün Şadiye hanımı önerdiler. Randevu aldım gidicez. İnşallah memnun kalırız.
IpekIncii Pediatrihemsiresianne evet ben de ona götürdüm bir kaç defa ama şimdi özel klinik açmış giriş ücreti biraz yüksek geldi bana o yüzden alternatif başka arıyorum
Eedrrrrreww Gerçekten hep doktor sıkıntısı var bu şehirde bzde 1 yıldır burdayz. Bebeğimi lotus gonca hanıma götürüyorum çok tatlı çok ilgili bı doktor bize iyi geldi