123321123 biz de doğumdan itibaren 4. Gün başladık mama. Sarılık ve idrarda kristallenme olmultu. O gün bugündür devam. 1. Ay kontrolünde biz de tam 1 kilo almıştık. 2. Ay kontrolünde de tam 1 almıştık. Fakat 2. Ayın 20 günü mama 10 günü emzirme devam ettim. Toplamı 1 kilo etti ama o 10 günde alması gerektiği kadar alamadı, kaka yapmadı filan devam edemedim güvenim kırıldı. Sonra 2. Ay kontrolünden sonra 1 hafta her öğün 60 verdim ve tarttırdım bu sefer de günlük neredeyse 50 gr almış o da fazlaymış. Doktor 45 cc ye düşürdü. Ben 60 cc üstü hiç mama vermedim şimdiye kadar. Sütümü oğlum 20 günlükken sağmışlardı 30 cc çıkmıştı. Ben evde sağmıyorum moralim bozuluyor. Mamayı da eds ile veriyorum. Ama o bile meme reddi yapıyor. Süt geldiği ilk 5 dk emiyor sonra atıyor apzından emmiyor.