Kızlar bebeğim 15 aylık 8 aylıktan beri kendi odasında beşiğinde desteksiz uyuyordu ama yaklaşık 1 ay önce beşiği kaldırıp Montessori yatağa geçiş yaptık ancak o zamandan beri ne gece ne gündüz yatağında uyumuyor salıncak var orda uyuyor ben yatağına alıyorum