Selam kızlar. benim bebegim 6. ayından beri ek gıdada hep sorun yasattı pek iştahlı değildi sürekli yaptıklarım bosa gidiyodu. biara düzelir gibi oldu ama 15. ayından beri sadece makarna oda bazen yani yogurt çorbası tarhana corbası pilav yiyor sabah kahvaltıda da sadece patates yiyor bazende yumurtalı patates artık canımdan bezdim meyve olarakta çilek ve üzüm ama onlarıda bi yiyor bi yemiyor. Emzirmeye devam ediyorum kilosu boyuda masallah ayından çok önde. Ama bu sekilde beslenme sorunu yasamamız beni artık çok yıpratıyor. Benim durumumda olan ve sonradan düzelen varmı gercekten ya sanki imkansız düzelmeyecek hep o iki corba ile ömür gececek gibi