Eş tarafında ikiside cok yakın akrabalar.
Birinin evi var ama ev baskasının üzere ki sosyal yardım almak için. Durumlarıda iyi eş calısıyor.
Diğerinin 3 evi var. Evler gelinin annesinin üzerine yine aynı sekilde sosyal yardım almak için. Yani bu 3 evi olan yiyeceginden içecegine herseyine kadar alıyorlar.ve calısmıyorlar
Bu durumda şikayet eder miydiniz?