elfdfn Bebeğim öğlene kadar memeyi güzel alıyordu öğleden sonraları ağlayarak homurdanarak besleniyodu artı mama veriyordum mama da sıkıntımız yoktu ta ki cumartesi gününe kadar artık biberonuda almıyor kaşıkla da almıyor mamayı beni de emmek istemiyor 3ay16günlük kolik Bi bebek ama hiç böyle yapmıyordu ne yapacağımı şaşırdım bugüne kadar hiç gülerek uyandığını görmedim 10 dk dan fazla ağlamadan durduğunu da şimdi Bi de aç kalıyor daha beter oldu neyin nesidir bu benim durumum da olan anneler nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla lütfen yapabileceğim bir şey varsa söyleyin gece aç olduğundan 2 gündür uykusuz işe gidiyorum haftasonu neyse diyorum ama çok yoruldum mutlu anne mutlu bebek demek ama böyleyken nasıl mutlu enerjik olunabilir lütfen yardım edin.. Uzun oldu hakkınızı helal edin 😔😔😔
PnrTurK elfdfn benim oğlum boğaz enfeksiyonunda bu şekilde tepki koyardı hala aynı değişmedi gerçi Bi Dr a mı başvursanız acaba
elfdfn doruknaz alerjik belirtilerin hiçbiri yok ağlamanın dışında bu yüzden doktorlar da alerjik bebek böyle olmaz diyorlar 🤷🏻♀️
doruknaz arada yapabiliyor .benim oğlumda emiyor ara ara emmeyi reddettiği memede ağladığı ittiği oluyor bi kaç gün. inşallah sizinkide geçici bir durumdur
elfdfn doruknaz inşallah ama memeye uzun zamandır ki böyle öğleden sonra bir değişiyor gece de gayet rahat emiyor anlamış değilim bu yüzden hani alerjik olsa gündüz ve gece de aynı tepkiyi verir diye düşünüyorum ama yanlış mı biliyorum bilmiyorum 🤷🏻♀️
PnrTurK elfdfn bir iğne ve antibiyotik ile hemen düzeldi oğlumun iştahı ama burun akıntısı ve öksürük ses değişikliği henüz geçmedi cnm amin inşallah cümlemizin evladına şifalar versin rabbim 💕 😘