Bebeğimin reflüsü vardı birde aşırı gazli bebekti hiç uyumazdi. Bende bir kaç kere bunu göğsümde yatirirken uyuya kaldım. Oda bu pozisyonda rahat etti. Artık asla sırt üstü veya yan uyumuyor. Bizde korkuyoruz haliyle bir anda boğulur, dönemez vs diye. Boğulma önleyici yastık gördüm ebebekte. Kullanan ve memnun olan var mı? Ona göre almak istiyorum. Tabii önceliğim bu uyuma tarzını değiştirmek. Çünkü bebeğim yüz üstü yatarken sırt üstüne dönmeye 1.5 aylıkken başlamıştı. Yani gittiğim her yerde beşik vs yok hiç rahat edemem artık. Burada bir kadının bebeği bu şekilde vefat etmişti zaten çok korkuyorum bundan ötürü başka yerde uyutamiyorum. Ne yapmam lazım sizce?