Hepinize günaydınlar öncelikle güzel annelerim ☀️
13 haftalık bir kız bebeğim var,hem anne sütü arada ise mama alıyor.Bugüne kadar kakası hardal renkli normal bebek kakası kıvamındaydı.Yaklaşık bir haftadır ise sümüksü bir kıvamda ve garip bir şekilde kokulu,renginde değişme yok aynı.Bi rahatsızlığı da yok oldukça memnun halinden ama ben çok iğreti oldum.Doktora götürmeli miyim sizce?Var mı bu durumu yaşayan annelerim?