Merhaba arkadaşlar kızım 3.ay 15 günlük anne sütüyle besleniyor, son 1 haftaya kadar ağlamaz oyun oynamak dolaşmak isterdi, ama son 1 hafta sürekli ağlayıp memnuniyetsiz olmaya başladı emzirmek aşırı zorlaştı zar zor alıyor göğsümü ama aldın mı baya bir emiyor, emziğide atıyor onuda almıyor, uyutmakta hayli zorlaştı tek başıma evde yatırmayı geştim kucağımda ağlatmadan durduramıyorum sebebi varmıdır sizde neden birden böyle agrasifleşmeye başlamıştır