Oğlum 11 ay 28 günlük ve henüz hiç diş çıkarmadı dokturumuz olabilir hepsi aynı zaman içerisinde çıkabilir demişti ve damakları çok kötü alt ve üst şişmiş bembeyaz duruyor.
Bu sabah kahvaltı yaptırırken kaşığa tık diye ses geldi heyecanla alt dişlere baktım bişey yok sonra gülerken dikkatimi çekti üst yan dişi patlamış ucu görünüyor.
Çevremde hiç görmedim, duymadım ama internette birkaç bloğa baktım daha önce başına gelen olmuş sorun değil diyorlar.
Siz hiç denk geldiniz mi böyle birşeye