Prnsesannesii Aysena tasarımdan almıstım.Sadece 1 defa bebeğimi içine koyup fotoğraf cektim kusursuzdur. Fiyat 600 TL düşünüyorum
Selmanur_a Prnsesannesii çok güzelmiş fiyatı da çok iyi. Ben geçen sene 300 e yaptırmıştım klasik modeldi. İyi satışlar 🌸