genel olarak tüm kurutma makineleri aynı. benim tek önerim A++ ya da A+ seçmeniz yoksa elektrik çok fazla kullanır. daha pahalı bir markada düşük enerji sınıfı seçeceğinize ucuz bir markadan yüksek enerji sınıfı seçin. ben beko kullanıyorum çok memnunum. sadece bazen çarşaf, yorgan kılıfı gibi ürünler tam kurumuyor birbirine çok dolandığı için ama onun dışında hiç sorun yaşamadım