Kızlar 1 ay önce bi sipariş oluşturdum instağram üzerinden İslami oyunlar olan bi kutu sipariş verdim toplamda 100 TL kargo 30 TL sonra araştırdım oyun sadece bi kağıt parçası sipariş oluşturduktan 1 gün sonra aradım dönüş yapılmadı diğer gün gece aramışlar ertesi gün döndüm işte yoğunluktan ne sipariş ettiniz dedi o ona o ona yönlendirdi hepsine de istemiyorum iptal edin dedim 3 gündür kargo msj ı geliyor baktım bunlar aradım istemediğimi belittim neden gönderdiniz dedim tamam ses kayıtları dinlensin dediler tamam dedim birdaha aradılar siz istemediniz bizmi yoladık size dediler evet dedim tamam dediler kapattık 10 dk sonra biri aradı bizim mağduriyetimiz oluştu giderin almak zorundasınız felan dediler bende almayacağımı söyledim sonra kız ne demek almayacaksınız felan dedi bende artık bağırarak ben haklarımı biliyorum size açıklama yapmak zorunda değilim bu ne böyle 10 dk ya bir arayıp adamı tehdit eder gibi konuşuyorsunuz tüketitici hakem heyetine şikayet edicem sizi vs diye bağırmaya başlayınca kız yüzüme AA öyle bişey yok teyit amaçlı dedi kapattı tekrar aradılar şimdi dedim polise gidiyorum dava açıcam size artık tacize giriyor dedim engellediler ben böyle bi kargoyu almak zorundamıyım?