Ben 10 dakika sirkeli suda bekletiyorum sonra ağzı açık üzeri köpürene kadar kaynatiyorum üzerindeki tortu çıkınca da köpüğü alıp çok az tuz atıyorum kızım yaşını geçtiği için sizinki küçükse atmayın 2 tatlı kaşığı da sirke koyup kısık ateşte 12 saat pişiriyorum sonra soğuyunca jöle gibi oluyor