Merhabalar hayırlı günler öncelikle. Bizde bir sıkıntı var bilmem daha başka kimlerde var. Kızım 2.5 yaşında. Gece 9.30 yahut 10 yatar ve her gece her gece ağlar anne anne diye yani bu durum bir düzelmedi. Hergün hem küçük. Hem büyük cok zor oluyor ne yapsam be etsem bilmiyorum. Var mı aynı durumu yaşayan çözüm bulan