Ek gıdaya geçerken bebeğim kabul etmemişti 1 ay hiç yemedi sadece bi tatlı kaşığı kadar tadıma bakıyordu doktora sordum hiç bir şey yemiyor diye zaten olması gereken o az az yiyecek tad alması önemli olan dedi şuan 8 aylık gayet iyi yiyor bence sabredin bol bol emzirin kesinlikle zorlamayın