
Süt alerjimiz var diye biliyoruz ama daha doktor yorumlamadı sonuçları birde sizler bakabilirmisiniz
Belirtilerimiz
Emerken karında gurultu
Kusma
Aşırı gaz sancısı
Kabızlık
Popoda geçmeyen pişik
En son olarakta kakada kan gördük
Ben diyet yapınca bu belirtiler geçti ama sütüm az olduğu için normal mama kullanınca bebeğim kötü olunca alerji maması başladık ve son 1 haftadır sadece alerji maması içiyor ve çok şükür rahatladı