Merhaba. Maalesef bu defa domuz gribi olmuş oğlum. Bizde de belirtiler başladı çok kötüyüz. Doktor ENFLUVİR yazdı. Sabah akşam 1 ölçek demiş. Ama içinde ölçü kaşığı var ve kasıkta ay, kg falan yazıyor. Ona göre oğluma 2,5 ml vermeliyim ama reçetede 5 ml yazıyor.
Oğlum 28 aylık. Siz ne kadar ölçek verdiniz bebeklerinize? Ben ne vermeliyim kafam karıştı.