Sevgili anneler kızım 6 aylık kakasını yapmaya zorlanıyor uykuya gece zor dalıyor ve huzursuz sancı gibi oluyordu aksamları doktora goturdum kolik dediler gazi oldgndan ole dediler tahlil istedm kanda b12 eksikligi cıktı doktumuz ilac yazdı dusuk cıkan var mı hangi ilaclar guzel sorun yasamadan kullandiniz bu ilac nasil beni aydinlatirmisiniz uzun oldu okuyup ilgilenen arkadaslarina simdiden cok tesekkur ediyorum.