Pol Kızım 2 kere k vitamini oldu, göbek deliği yakıldı ama hala sarı akıntısı var. Doktor fıtıktan şüpheleniyor cuma ultrasonu var. Başına gelen var mı fıtık varsa nasıl müdahale ediliyor? Cerrahi denilen her şey aşırı korkutuyor beni şu an
Eslinapapatya Pol bebeğimde de olmuştu akıntıydı Bir de çok kötü kokuyordu sonra kahve Türk kahvesi tavsiye ettiler Türk kahvesini içine koyunca düzeldi şu an bir şey yok şükür kahve denediniz mi
NehirVolkan Pol geçmiş olsun . benim oğlumun 1.5yaşına kadar yakıldı olmadı en son tekrar bağlandı göbeği 1 hafta kapalı kaldı sonra iyileşti
NehirVolkan Pol Gümüş nitrattan sonra en sık kullanılan tedavi yöntemi cerrahi dikiş yardımı ile granülomun göbeğe birleştiği kısımdan bağlanmasıdır. Böylece granülomun beslenme yolu kesilerek ölü doku haline gelmesi ve düşmesi sağlanır. Bir cıbızl tutup bağladılar nerdesiniz bilmiyorum ama biz çapada yaptırdık gitmediğimiz hastane kalmadı özel hastane ameliyt bile dedi
Pol NehirVolkan Yakılma işlemi 1 kere yapıldı. Tekrar edilmesinin faydası olabilir mi tekrar yapalım demeden fıtık ihtimali konuşuldu. Belki yakılsa tutardı bu sefer bilemiyorum. Ankarada yaşıyorum
NehirVolkan Pol yani etkisi olabilir beniö oğluma olmadı diye size olmayacak diye bir şey yok dediğim gibi bir ağrısı vs yoktu sadece akıntısı oluyordu yada ara sıra bebekken süründüğü için kanıyordu biz o zaman kadar yaktırdık olmadı en son o yöntem yapıldı çok şükür geçti