Bu dişim ve önündeki dişim sıkıntılı idi, gittim diğerini çektirdim ona işlem yaptırmak istemedim. Özele gitmiştim. Şimdi üstü kırık olduğu için kaplama yapmak istio. Yaz dönemi 1650 demişti, şimdi 2500 3000 arası fiyat aldım. E tutmaz ise çekeriz implant dio. Param boşa gitsin istemedim 🤷🏻♀️