Nisakusum Benim oğlum 26 aylık hala evde yerde bir kırıntı görsün alır çöpe atar.Önceden bana gösterirdi ayy diye.Ağzına eşya alma huyu yoktu zaten yerden oral dönemde de çok yaşamadık.Şimdi bana göstermez hoop alıp çöp.Bazen bana sormadan ihtiyacım olan şeyi de çöpe atar.😂😂😂😂