https://imgyukle.com/i/J241ls Kızlar bu sonuç sonradan çıkmış doktor da demedi hiç daha çıkmayan sonuç var yine görücem diye şimdi de yer bulamıyorum doktora sonuçta üreme oldu yazıyor ama değer normal diyor kızım 3 aylık başına gelip bilgisi olan var mı