Egelihayat Fadikdk havalardan canim galiba bizimde ayni bugun birde öksürük var bi kac saattir yarin doktora goturucem.
Prens_annesi2110 Fadikdk havalardandır ateşi ve kusması yoksa götürmeyin yazık canını acıtıyorlar hastanede
Mucizem04 Grip olmuştur ateşine dikkat edin doktora götürün buhar verirler büyük ihtimal geçmiş olsun minnağa
deryaeh Aynı durum bizde de var. Sadece burun akıntısı:(( serum fizyolojik ile aspiratör dostum oldu.