Arkadaşlar kızım 6 aylık 4 5 gündür hastaydı. Öksürük, burun akıntısı, ateş vardı. Buhar tedavisine başladık. Sürekli ağlıyor nerdeyse. Normalde böyle bir bebek değildi. Tek bakıyorum kafayı yicem. Emzirmeye çalısıyorum ağlıyo, uyutmaya çalışıyorum ağlıyo, oturuyo ağlıyo tahammül seviyem cok düştü sabrım kalmadı. Ne emiyor ne baska birsey. Asla susmuyor katıla katıla ağlıyor. Ek gıdaya tadıma başlamıştık o da yalan oldu. Ağzını açmıyor sadece keyfi biraz hoş olursa 5-6 saat sonra emiyor. Göğüslerim acıyor artık normalde 2 saatte 1 düzenli emzirirdim. Ne yapıcam ben?