Moms44 Merhaba kızlar, tiroid nodülüm var rad3 diye bi evrede. Biyopsi temiz ancak takıpte kalıncak warmı yasayan? Sonradan kötüye cevirir diye korkuyorm 3 yasnda oglum var, süreklı aglıyorumm :(
Sevensevilen Moms44 bu endişelerinizi doktorunuzla konuşmalısınız. Size durumu açık bir şekilde anlatsın gereksiz endişeleriniz varsa son bulur. Bende ve annemde de tiroid nodülü var. Bununla yaşamaya alışacağız.
KaganinAnnesi26 Moms44 ilacını aksatmadan kullanılırsan inşallah bir sıkıntı çıkarmaz zaten ilerlerse ameliyat ile tedavisi var stres en büyük düşmanı bu hastalığın kendini strese sokma bişey olmayacaktır inşallah 🌹