Bence doktora gitmelisiniz çünkü daha 3 aylık.Benim kızım 4 aylık yaklaşık 15 gündür hırıltılı soluyor öksürüyor götürdük doktor rsv virüs dedi bronşiolit olmuş sıradan bi soğuk algınlığı da olabilir sizinki ama bebek ve küçük oldukları için doktora götürmek lazım ayrıca ben sf le burnunu açıyorum evde buhar veriyorum onun dışında doktorun uyguladığı tedavi de var