Dermin Kızlar inanamyorum ne e bebekte ne civilde mama yok kızım 10 bucuk aylık bebelac gold 2 kullanıyorum piyasada yok marketlerde yok zar zor 3 numara buldum mecburen aldım başka mamada içmiyor zaten 3 numara 1 yaşından sonra acaba zararı olurmu
HaticeKAs Genelde ben bitmeden internetten siparis veriyorum bizim burdaki eczaneci ve e bebekteki bayan söylemişti zam gelecegi icin piyasaya ürün salmiyorlar diye ondan