Anneler bebeğim 10 bucuk aylık geçen hadta ateşlendi rahatsızlık geçirdi zaten ek gıda hiç yemeyen bi bebek zorlamıyodum bıraktım sadece mama içiyodu şimdi onu da içmiyo tek öğünde 150 cc içen kızım şimdi 7 saat duruyo sadece 60 cc içiyo deliricem zayıfladı napabilirim sebebi ne olabilir diş problemi de yok