ipekkizinanasi 3 ay 5 günlük. İlk 1 ay hafif destekli uyudu ama 1 aydan sonra hiç karışmadım uykusu gelince koydum yatağa, verdim emziği uyudu. (Emziği sadece uyurken veriyorum o da sanırım onu destek olarak görüyor) hala uyku saatlerinde yatırıyorum, o kıpırdanık uykuya geçerken ben ya yanına duruyorum ya da işlerimi hallediyorum zaten 5 dakikada uyuyor. Hatta bazen oyun halısına oynaması için koyuyorum ama o yine uyuyor 😂 bu düzen bozulmaz inşallah diye sürekli dua ediyorum 🤦🏻♀️