Esrahamza78 yok valla onu bılmıyorum benım Oğlumun saçlarının bütününde var ense tarafında bi de tam kafasının ortasında var yıgenımde de vardı gectı o yüzden önemsemiyorum pek ama sızıntı ben gibi mi eşimin yigeninde vardı sanki oyle bi şey boyle sac gıbı duruyor degıl mı ben ve üstünde uzun sac gıbı kıllar var eşimin yengesıne sordum bende o ne falan dıye ben dokunmuyorum dedı tam saçlarının orda olduğu ıcın kesmıyorlarmıs sizde dokunmayın bence olmazsa doktoruna gosterırsınız