BirPatiSever ablam boşandı yakın zamanda protokolü paylaşıyorum;
2- VELAYET HUSUSU:
Tarafların müşterek çocukları 20.05.2019 tarih doğum tarihli ********velayetinin Kadın Eş ******* verilmesi hususunda iki taraf anlaşmıştır.
Erkek eş-baba ile şahsi ilişki kurulması ve müşterek çocuğun Kadın eş-annede kalması hususunda ise müşterek çocuk ile baba arasında kurulacak şahsi ilişkide taraflar, Erkek eş ile müşterek çocuğun dilediği zamanda dilediği kadar görüşebilmeleri hususunda anlaşmıştır. Müşterek çocuklar istediği takdirde baba ile her zaman görüşebilir.
3-NAFAKA HUSUSU:
Taraflar gerek yoksulluk gerekse de iştirak nafakası hususunda aşağıdaki şartlarda anlaşma sağlamışlardr.
İştirak Nafakası Bakımından: Erkek eş, müşterek çocuk ********* adına kararın kesinleşmesinden itibaren her ay 1.500(binbeşyüz)TL iştirak nafakası ödeyecektir.
Ayrıca Erkek Eş bu iştirak nafakasına ek olarak müşterek çocuğun tüm eğitim öğretim giderlerini de ( okul eğitim bedeli, ulaşım, yemek, kıyafet, kitap vs ) ödeyecektir.
Yukarıda belirtilen nafaka *********numaralı İş bankası Bankanın Kadın Eş adına olan hesabına her ayın en geç 10. Gününe kadar ödeyecektir.
Yukarıda belirtilen nafaka bedelleri her yıl ÜFE (üretici fiyat endeksi) oranında artırılacaktır. Bu durumu taraflar kabul ve de taahhüt etmektedirler.