Kızlar başına böyle bı şey gelen var mı? 13 günlük anneyim ve dünden beri sağ göğsüm şiş annemde bı yemek kokusu almissindir ondan sismistir diyo. biraz batıl inanc ama ne bilim 😂. bı yemek kokusu alınca ve o an yemeyince süt de kokuyu alırmış ve göğüs sisermis ve ağrı olurmus. anneminde başına gelmiş filan. sizler de böyle bı şey yaşadınız mı? farklı bı şey çıkan var mı ?