Hayırlı sabahlar kızlar. Oğlum geçtiğimiz 1 ay hastaydi öksürük geçmiyordu daha 1 hafta 10 gün oldu 4 tane ilaç bitirdik öksürükte bir kaç gündür yoktu. Bu gece aniden baya balgamlı öksürük tuttu çocuğu. Sabaha kadar mahvoldu. Az önce de az bi balgam çıkardı öksürürken mide bulantısı ile birlikte. Tekrardan ilaç kullanmak istemiyorum üst üste. Evde yapabileceğim birşeyler varsa önerir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim ♥️♥️🌸🌸
Oğlum 3 yaşında 🙈