Benimdunyamm doğdugu gunden beri kolik ve yatmayan bebem var arada yatmayanilir olur şülredin bence diğer gunler sorun yoksa cunku 18 aydır cok yoruldum bittim artık. 1 saat yarım saat ayarla kalkıyor kızım yalvarıyorum allaha ne zaman bitecek diye ne gunduz uyut ne gece . Sizinkide ataktadır buyuk ihtimal