Doğumdan sonradır dayanılmaz kaburga ağrıları yaşıyorum, sezeryan doğum oldu.
.
Bu durumu yaşayan var mı?
.
Tahmin ettiğim bir kaç sebep var :
Gece terlemeleri doğumdan sonra çokoluyor acaba sırtımda ter kuruduğu için soğuk mu alıyorum kaburga ağrısı yapıyor?
.
Göğüsler sütle dolu olduğu için ağırlık yapıyor o yüzden mi ağrıyor?
.
Yeni anne olduğum için doğru pozisyonda emziremiyorum bu sebeple kaburga ağrıları mı yaşıyorum?
.
.
Bilgisi olan var mı,
.
Bu arada ağrı başlayınca hiçbir şey etki etmiyor sadece ağlayarak kıvranıyorum evde,,,en az yarım saat beni mahvediyor…