3 yaşında oğlum akşamdan beri ateşi yok kusma yok ama iki büklüm yatıyor tır tır titriyo zıngıl zıngıl ediyo dişleri resmen takirdiyo tirmesinden acile götürdüm korktum doktar titremeye bişey yapamayız diyip gönderdi üstü yarim örtük vücut 38 arni 36.5 yanak 37 çıktı her ihtimale karşı carpol ve dolven dönüşümlü veriyorum sizce oğlumun nesi olabilir ne yapmalıyım başka bir hastane ve doktora götürmelimiyim içim rahat değil bişi olucak diye korkuyorum soğuk ateş havale geçirir falan diye şimdiden teşekkür ediyorum cevap yazanlara