2 aylık bebegimin kansız kaldığını düşünüyorum yaklaşık 20 gündür salgına yakalandı için Bi çok kez kan aldılar Kızımdan 3 4 gündür kızımın elleri yüzü sanki bana çok beyaz kansız soluk gibi geliyor kansız mı kaldı acaba yoksa ben çok hastalandı diye evham mı yapıyorum bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz