Pusat2022 Kızlar iyi geceler oğlum 4 bucuk aylık damakları kabardı aşırı derecede rahatsız ediyor eller sürekli ağızda ve uykuya gecmekte cok zorlanıyor uzanmayı dahi reddediyor kimi zaman damaklarının kaşıntısını azaltmak için önerisi olan var mı
Elifbst Pusat2022 diş kasiyicisini buzlukta soğutup verin blrde dış fırçası şeklinde kasiyicilar var emzik kullanıyorsa kaşıyıcı memeler var artık zevkine kalmış bebisin😀
Deletedmom_33 Pusat2022 tetagil kullanıyorum. Birde dolaba karanfilli zeytinyağı koydum dondu o jel olarak onu sürüyorum 11 aylık
Edanury Pusat2022 bizimde 3 ayllıkken başladı diş telaşı ama 7. Ayda çıktı allah yardım etsin ilk diş özellikle çok zor oluyo 🤧
Pusat2022 Doktorum 4 aylık kontrolünde suan bişey yapmaya gerek yok dedi bugün fotoğrafını attığımda kabarmıs önce kabarıp siscek sonra patlıcak dedi
Yusufum0633 Ben havuç felan veriyorum dolapta soğutup bide mecburen jel kullanıyorum iyi değil diyorlar ama napıyım mahvetti çocuğumu dişleri 😔
Pusat2022 Yusufum0633 ben de jel için erken diye düşünüyorum ya hatta diş çıkarmak için bile erken :(
Deletedmom_33 Pusat2022 doktorunuza bir sorun benimkinin ilk dışı 7 buçuk aylık çıktığı için ek gıdaya da başladığımız için sorun olmuyordu