arkadaşlar ben iç mimarım büyük bir proje aldım eşimin babasıgilin arsaları o kısımlar karışık neyse çizim bana verildi ben de bebekli olduğum için arkadaşımdan parasıyla yardım istedim ama şöyle düşünün yüzde 90 kısmını ben hallediyordum baştada arkadaşıma parasının yarısını dedim ama aslında kafamdaki miktar belliydi neden diye sorarsanız arkadaşım yüzde 10 kısmını yani render renk ışık ayarı gibi şeyleri yapıp render alıyordu ama ben plan çıkarma renge kadar düşünün herşeyi yapıp gönderiyordum bu yüzden kafamdaki miktar belliydi ama ona kalp kırılır sanki önemsiz bir kısmı yapıyor giib gözükmesin diye bu şekil ifade etmedim çünkü kendisi canı tatlıdır ona göre benden aşağı kalır yanı yok aşırı aşırı sevdiğim bir dostumdur bu arada ama beni çok yıprattı birde yarısında çizmek istemedi hep çekinerek söyledim vs şimdi ücret kısmında aldığımın yarısını vermeme gibi bir hakka sahipmiyim