MiraBelis22 bu biraz bebege de bagli aslinda. İlk dogdugunda sutum gelmedi siringa ile veriyorduk baktik gelmeyecek çocuk da doymuyor biberona gectim. Lansinoh kullaniyordum hamilelikte onu aldim. 1 ay lansinohla ilerledik 1 ay sonra meme tuttu kizim cok sukur. Sonra cam biberob sağlıkli diye dusundum avent aldim 3 tane. Mama agirlikli beslendigimiz icin biberon sart bana. Suan 3 lansinoh 3 avent karisik sekilde iciyoruz meme reddi de yasamiyorum. Kisacasi her bebek cok farklı. Mamada da aynisi oluyor bir mama her bebege farkli etki ediyor. Bence deneme yanilma yapin baska sekilde anlayamazsiniz 😊 kolayliklar dilerim