Kızlar bebeğim 18 aya girdi ama ne yiyor ne içiyor sütüm su gibi hiç bir etkisi yok beni boş meme niyetine kullanıyor bende bugün memeden kestim göğüslerim aşırı sızlıyor acıyır ağrıyor bebeğim şimdilik uyurken sıkıntı çıkardı bide gece uyanınca çıkarır ama vicdanım hiç rahat değil Dr a sordum bugün kesebilirsin memeden dedi çünkü hiç bir faydası olmuyor ne gelişiyor bebeğim ne kilo alıyor bağışıklığı da iyi değil en azından besin alır yemek yer kızlar siz ne zaman kestiniz ve göğüs ağrım nasıl geçer