Kızlar iyi akşamlar bebeğim 1 aydır kısır döngü içinde hastalanıyordu en son banyodan sonra olunca bende korkudan 2 haftadır yaptıramadım bugün banyo yaptı evin derecesi 23 yattı gece bi anda yine havlar tarzda öksürüyor yani ben anlamıyorum bu çocuğu ben hiç mi yıkamıcam neden böyle oluyor sizce uyku tulumuyla yatıyor evin derecesi de gayet iyi saçını da kuruttum