Ezgican23 Herkese selam bebeğim geceleri çok sık uyanıyor diye mama vermek istedim. İlk 2 gün yedi ama şu sıralar verdiğim an yemiyor itiyor biberonu ne yapmam lazım?
Zehra5050 Ezgican23 bizde Aptamil iciyodu içmemeye başladı Bebelac Gold aldik onu içiyor mama değiştirin belki icer
Ezgican23 Zehra5050 bende aptamil veriyorum hipp denedim begenmedi aptamili icti simdi icmemeye basladi bende degistirecegim sanirim