SEDANURRRR Kızımın ateşi vardı iki gündür ara ara, şuanda yine ateşi var ama bu sefer eklem yerlerinde ve diz kapağında daha baskın ateşi var ayrıca diz kapaklarında yuvarlak şekilde kızarıklık var sizce neden kızlar??😞
Serotoninhormonu SEDANURRRR geçmiş olsun doktora gidin bence eklem iltihabı olabilir belki yada kanda iltihap
SEDANURRRR Serotoninhormonu teşekkür ederim bi yarım saat kadar bekleyip gideceğim ateşi düşmezse ilaç verdim