Edacln35 Merhba bebek arabası alıcam bu ikisi hoşuma gitti kullanıp memnun kalan var mı ? Yada bşka önerisi olan
Thesra Edacln35 Bende canyon kullandım yoykodan hiç bir aşağı kalır tarafı yok açıkcası.Çok memnundum uzun süre kullandım kızım büyüdükçe sevmedi ama yere yakın olmak istedi baston aldım ona bayılıyor tabi şimdi kocaman kız oldu🦋
Selhan Edacln35 mothercare journey kesinlikle ilkinden memnun kalmadim bunu aldim kisa donem kullanmis oldum bastona uzulerek gecicem ama cok rahat bi araba
minikkuzum22 Edacln35 canım ben yoyko deluxe travel sistem aldım çok memnunum kullanmadimda katlayıp kaldırıyorum yer kaplamiyor
Thesra Edacln35 Çok hafif değil ve ebet büyük ebatlarda yer kaplıyor doğal olarak sürüşü çok keyifli ama✌️✌️
Esercio 2side(bende canyon kullandim) degil bence baston puset takilan modeller en mantikli ve hesapli secim cunku bebek buyudukten sonra travel sistemler bir ise yaramiyor hem cok yer kapliyor hemde agir sahsen ben keske en basinda baston puset alsaydim oglum 8 aylik olunca traveli sattik onun yerine kraft baston modellerinden aldim iyikide satmisim