Poyrazzz34 Bebeğinize asla negatif duygularla yaklaşmayın, kesinlikle hissediyorlar ve bir çok kez şahit oldum. Mesela çok gergin, mutsuz, huzursuz olduğum bir gün asla çocuğum bende sakinleşmiyor ya da uyumuyor, uyutamıyorum ağlıyor, hemen 10 dakika mola veriyorum bebeğimden uzaklaşıyorum babasına bırakıyorum, 1 kahve molası verip zihnimi boşaltıp yanına tekrar gülerek onu severek geliyorum, anında tepkisi değişiyor. Bütün olumsuz şeyleri silin kafanızdan bebeğinizleyken, “beni sevmiyor mu, beni tanımıyor mu, bana hiç gülmüyor, ayy uyumuyor,” bunlar hep negatif şeyler, hemen odayı 3-5 dakikalığına terkedin en azından derin 1 nefes alıp 1 bardak su için ve onun ne kadar masum olduğunu, hamileyken onu kucaginiza almak icin ne kadar heyecanlandığınızı, onunla ilgili kurduğunuz hayalleri hatırlayın. Zaten o 3 dakikada bunları düşününce çocuğunuzu özlüyor ve istemsizce yanına sevgi dolu olarak gidiyorsunuz 😊 ahh bir bilseniz neleri hissediyorlar….