2 aylık bebeğim önceleri gün aşırı yıkardım fakat 2 hafta önce rsv kaptı o günden beri her gün yıkıyorum çok rahatlıyor burnu açmak için en iyi yöntem. Bunu her dpktpr da söyler zaten. Araya 2 günden fazlasını koymak çocuk için iyi değil (ev ısısı yeterli şartlardaysa) ben bile araya 2 günden fazla koyunca hasta oluyorum resmen