Kızlar bugün kızıma bu atacagım elbiseyi aldım dogum günü için sizce nasıl evde denedim kücük geldi büyüğünü alacagım birde cıtcıtlı modeli var sizce elbise mi olsun yoksa diger sekil mi 🙃 eger degişirsem kızıma giydirdigim rengin büyük bedeni yoktu diger rengi var attıgım o nasıl sizce 
