zeynel_abdn01 benim kızım da 6 aylık 3 haftadır neler çektik ilk covid pozitif çıktı ateş öksürük ishal antibiyotik şurup kullandık sonra doktorumuz 2-3 saat müsade altına alalım dedi serum ciğer açıcı iğne falan yaptırdı 1 hafta da geçti ciğerlerine hafif balgam vardı sonra şiddetli öksürükle tekrar başladı bu sefer cigerlerde balgam fazlalasmis hatta öksürük krizi geçirdi yüzündeki kılcal damarlar çatladı 😥 doktorumuz iğne verdi 3 gün yaptırdık cortoir ve ventolin kullanıyoruz nebulizatörle veriyoruz+ antibiyotik şurupla 1 hafta daha devam edeceğiz. Doktorumuz yatış yapsakta aynı şeyleri yapicaz evde hem daha temiz ortam hemde çocuk rahat olur dedi. Şuan öksürük azaldı şükür ama balgam var hırıltı geliyor arada bu sene daha beter arttı salgın maalesef yaz gelse de kurtulsak diye bekliyorum. Rabbim herkese şifa versin. Çok zor geceleri öksürük krizi gelirde aynı şeyler olur diye aklım çıkıyor